perjantai, 23. joulukuu 2011

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2012!

 

sunnuntai, 9. tammikuu 2011

Uusi vuosi

Vuosi vaihtui. Oltiin 31.12.2010 ihan kotosalla ja pääasiassa Rino vaan nukkui milloin missäkin. Välillä kun pauke yltyi oikein kovaksi se saattoi kuullostella, mutta ei sen kummemmin paukkeeseen reagoinut.

En ole laatinut mitään suuria suunnitelmia vuodelle 2011. Sen näkee sitten mitä saadaan aikaan. Muutamaan näyttelyyn (tässä lähialueella oleviin) saatetaan osallistua. Yritetään löytää kisa motivaatio tokoon (jos tulisi käytyä enemmän kuin yksi koe) AVOimessa tai VOIttajassa. Ja katsotaan onko meistä yhtään mihinkään agilityssä... vai paukutellaanko tämäkin vuosi menemään miten sattuu. Kesällä yritetään päästä jäljestämään.

Lauantaina käytiin kävelyllä yhdessä Ellun ja Väinön kanssa, joten tässä muutamia kuvia lenkiltä.

Rino

Väinö

Molemmat yhdessä

 

torstai, 23. joulukuu 2010

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2011!

 

sunnuntai, 24. lokakuu 2010

Kesän kuvia

Joukko kesän kuvia veljesten vesileikeistä yhdessä labradori pentu Benjaminin (5kk) kanssa:

Väinö ja Benjamin

Isopää

Kesä sammakko
 

sunnuntai, 24. lokakuu 2010

Agility kuulumisia

Tänään meillä oli taas agility harjoitukset. Viherlandialla on tänä syksynä tehty remonttia ja sen vuoksi hallin pohjalle on tuotu paksukerros hiekkaa, joka upottaa. Meinaa kunto loppua välillä niin ohjaajalta kuin koiraltakin, kun eteneminen pehmellä hiekalla on sen verran raskasta.

Rinolla on käytetty ristikkäisiä rimoja aidoilla, mikä on ehkä hieman parantanut sen tapaa hyppiä rimoja päin. Kovaa se menee edelleen ja minulta saisi käskyt tulla reilusti aikaisemmin, jotta Rinon olisi helpompi edetä. Välillä se turhautuu ja haukkuu, kun sille ei kerrota ajoissa minne päin ollaan menossa.

Tällä hetkellä olen tyytyväinen Rinon pujotteluun, mikä sujuu hienosti, mutta vain yhdeltäpuolelta ohjattuna  Rinosta huomaa, kun se alkaa väsyä, niin se ei jaksa enää keskittyä suorituksiin ja menee helpommin miten sattuu esim. pujottelussa se alkaa "oikomaan".