Tänään meillä oli taas agility harjoitukset. Viherlandialla on tänä syksynä tehty remonttia ja sen vuoksi hallin pohjalle on tuotu paksukerros hiekkaa, joka upottaa. Meinaa kunto loppua välillä niin ohjaajalta kuin koiraltakin, kun eteneminen pehmellä hiekalla on sen verran raskasta.
Rinolla on käytetty ristikkäisiä rimoja aidoilla, mikä on ehkä hieman parantanut sen tapaa hyppiä rimoja päin. Kovaa se menee edelleen ja minulta saisi käskyt tulla reilusti aikaisemmin, jotta Rinon olisi helpompi edetä. Välillä se turhautuu ja haukkuu, kun sille ei kerrota ajoissa minne päin ollaan menossa.
Tällä hetkellä olen tyytyväinen Rinon pujotteluun, mikä sujuu hienosti, mutta vain yhdeltäpuolelta ohjattuna
Rinosta huomaa, kun se alkaa väsyä, niin se ei jaksa enää keskittyä suorituksiin ja menee helpommin miten sattuu esim. pujottelussa se alkaa "oikomaan".
Kommentit