Huh... Ompas tullut taukoa kirjoittelussa. Syyskuu on mennyt vauhdilla ohi. Ollaan käyty agility harjoituksissa tavalliseen tapaan ja aloitettua toko liikkeiden tahkoaminen taas hieman enemmän tosissaan. Kaikenlaisia pikku ongelmia on ollut, mutta tarkoituksena olisi mennä kisailemaan ensimmäistä kertaa avoimessa luokassa lokakuussa. Saa nähdä tuleeko kilpailu eteen liian aikaisin vai saadaanko liikkeet toimimaan varmemmin sitä ennen. Suurimmat huolen aiheet ovat seuraaminen ja estehyppy. Seuraaminen kun on itselle se kaikkein epämiuluisin... ja hyppyssä Rinon tulisi jäädä enemmän esteen taakse, kun nyt se tahtoo mennä niin sivuun ettei paluu hyppy esteen ohi onnistu tai Rino ei edes yritä, kun on helpompi tulla suoraan esteen ohi. Onneksi tässä on vielä aikaa...