Tyypilliseen torstaiseen tapaan meillä oli halli treenit. Oma päiväni meni sairastaen joten oli hieman vaakalaudalla selviydymmekö treeneihin asti. Aamusta asti hirveä päänsärky (migreeni) ja mikään ei pysynyt sisällä, jos join vettä se tuli lähes samantien pihalle. Olo alkoi helpottaa ilta seitsämän aikaan, jolloin sain syötyä kunnolla. Rinokin vältteli minua koko päivän. Se ei halunnut olla lähelläni, kun pelkäsi varmaan että tartutan jonkun hirveän zoonoosin sille
.
Otettiin treenien alkuun avoimen luokan hyppyä. Sitten hieman seuraamisharjotteita. Ihan lyhyitä pätkiä ja lisäksi myös imutusta. Tehtiin myös jättäviä liikkeitä, niin että kierrän Rinon väärältä puolelta sen taakse ja palaan lopuksi viereen ja vapautan. Jätin palkkioksi nakkia Rinon eteen, mikä pitikin sen varsin hyvin paikallaan
. Tästä on hyvä jatkaa. Loppuun vielä yksi nouto. Oli varsin mukavat treenit.
Kommentit